نمایندگی درب اتوماتیک

نمایندگی درب اتوماتیک


برترین تولید کننده درب اتوماتیک در کشور

ما یکی از بزرگترین تولید کنندگان درب اتوماتیک (زنجیره ای و تسمه ای) متعلق به کشور هستیم. ما در زمینه طراحی و ساخت درب های کشویی اتوماتیک و چرخشی مطابق با استانداردهای روز دنیا و بندهای مربوط به ساختمان تخصص داریم. تمامی محصولات ما با ضمانت معتبر برای مشتریان ارائه می شود تا آرامش خاطر را برای آنها فراهم آورد.

ما در این مجموعه خدمات بسیار ارزنده  و راه حل های ابتکاری با فناوری پیشرفته به مشتریان خود ارائه می دهیم. لطفا در صورت مراجعه به وب سایت ما، احساس راحتی کنید.

اگر در زمینه توزیع کننده درب اتوماتیک یا نحوه خرید این محصول سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در هر زمانی آماده پاسخگویی به سوالات شما در زمینه درب های اتوماتیک هستند.

 درب اتوماتیک

تولیدی ما مجهز به آخرین ماشین آلات به روز با فناوری بسیار پیشرفته است، برای همین ما محصولات بسیار با کیفیت با فناوری پیشرفته را برای کاربری های مختلف مسکونی، اداری، تجاری، آموزشی، درمانی و … تولید می کنیم.

درب اتوماتیک تولید شده در این مجموعه از سنسورهای بسیار حساس تشخیص افراد و نیز از موتور الکتریکی بسیار مقاوم بهره می برد، از مهمترین ویژگی آنها می توان به، بی صدا بودن درب موقع باز و بسته شدن و نیز، تشخیص به موقع حضور افراد اشاره کرد.

برای خرید و یا دریافت اطلاعات تکمیلی در زمینه  درب اتوماتیک بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

مناسب ترین نمایندگی درب اتوماتیک در کشور

اگر به دنبال مناسب ترین نمایندگی وارد کننده درب اتوماتیک در کشور هستید، به مکان مناسبی مراجعه کرده اید، ما از معتبرترین و با تجربه ترین وارد کنندگان درب های اتوماتیک در کشور هستیم که مدل های بسیار با کیفیت و برندهای برتر دنیای را با ضمانت معتبر و با قیمت ارزان و مقرون به صرفه وارد می کنیم و آن را برای مصرف کنندگان عرضه می کنیم.

اگر قصد خرید برند خاصی از درب های اتوماتیک را دارید، بهتر است آن را در فروشگاه ما جستجو کنید، ما محصولات مختلف و با کیفیت را برای رفاه حال مشتریان در اختیار داریم، شما می توانید به کمترین هزینه بهترین نوع درب اتوماتیک را از ما خریداری کنید.

پخش کننده درب اتوماتیک در سراسر کشور

خریداران درب اتوماتیک می توانند محصولات ما را با به صورت اینترنتی از هر کجای کشور که هستند سفارش دهند. ما تمامی مدل های درب های اتوماتیک خود را به صورت آنلاین ارائه می کنیم، شما می توانید با مراجعه به وب سایت مدل های عرضه شده را با یکدیگر مقایسه کنید، آنها را از نظر قیمت بسنجید تا بهترین و مناسب ترین درب را برای کاربری خود تهیه کنید.

درب های اتوماتیک ما از مزیت های زیر بهره می برند:

  • بدون محدودیت تردد
  • قدرت زیاد، سریع و بی صدا
  • حداکثر استفاده از بازشو
  • مجهز به موتور های پر قدرت داخلی و خارجی
  • مجهز به چشم و سنسور حساس
  • مجهز به پنل نمایش دهنده وضعیت درب
  • مجهز به مقطع ریل و لاستیک جهت کاهش صدا
  • و …

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *