وارد کننده سقف متحرک

وارد کننده سقف متحرک


 نمایندگی سقف متحرک با ضمانت معتبر

در دهه اخیر استفاده جهانی از سقف متحرک برای مراکز، اداری، تجاری، آموزشی و مسکونی افزایش یافته است. این افزایش بر اساس انعطاف پذیری و عملکرد اقتصادی بهتر و نیز قابل قبول بودن سقف های متحرک در مقایسه با سقف ثابت سنتی است.

توزیع کننده سقف متحرک

با افزایش این علاقه، تحولی بزرگ در سیستم های سقف متحرک به وجود آمده است، به همین دلیل نمایندگی های زیادی در سراسر دنیا به خصوص در کشور ما خدمات مختلفی را در این زمینه برای مشتریان ارائه می دهند.

مجموعه ما یکی از معتبرترین نمایندگی های توزیع کننده سقف متحرک و وارد کننده سقف متحرک در کشور است. ما به عنوان نمایندگی های انحصاری، مستقیماً با سازنده یا معمار شما کار می کنیم تا هر آنچه را که برای ایجاد یک سقف سفارشی متحرک مناسب برای شما مفید باشد، را فراهم کنیم.

اجزای مهم سقف های متحرک ارائه شده در مجموعه ما از مواد درجه یک و با کیفیت ساخته شده است، علاوه بر این آنها از ضمانت تولید کننده نیز برخوردار هستند و شما می توانید با کمترین قیمت موجود در بازار آنها را خریداری کنید.

ما سقف های شیشه ای متحرکی را تولید و نصب می کنیم که می تواند تا ۸۶ درصد از کل مساحت مورد نظر شما  را جمع کند و سقف را به روی طبیعت کاملاً باز نگه دارد. زمان نصب چنین سقف هایی بسیار کوتاه است (معمولاً ۲ روزه). ما این کار را با استانداردهای جهانی انجام می دهیم و به شما این اطمینان را می دهیم که بتوانید سال های طولانی از آنها استفاده کنید.

معتبرترین پخش کننده سقف متحرک

مراکز متعددی در کشور وجود دارد که خدمات مختلفی را در زمینه سقف متحرک برای مشتریان ارائه می دهند. اما اعتماد کردن به چنین مراکزی می تواند خسارات جبران ناپذیری را برای شما به وجود بیاورد. پیشنهاد می کنیم قبل از اعتماد کردن و پرداخت هزینه ، از معتبر بودن چنین مراکزی اطمینان حاصل کنید.

اگر به دنبال معتبرترین پخش کننده سقف متحرک هستید، می توانید از خدمات ما استفاده کنید، ما از قدیمی ترین و معتبرترین مراکز پخش کننده در این زمینه هستیم که محصولات درجه یک را برای مشتریان خود ارائه می کنیم، ما در زمینه تعمیر، سرویس و نگهداری نیز می توانیم خدمات مختلفی در طول سال به شما بدهیم.

تولید کننده سقف متحرک در مدل ها و طرح های مختلف

اگر به دنبال مدل های جدید و با کیفیت سقف متحرک هستید، و یا تمایل دارید که یک سیستم کاملا حرفه ای را در اختیار داشته باشید، ما می توانیم این کار را با حداقل هزینه برای شما محقق کنیم.

تیم متخصص و حرفه ای ما با دانش و مهارت لازم در این زمینه قادر است در کوتاه ترین زمان ممکن و با روش های کاملا اصولی سقف مورد نظر را برای شما نصب کند.

تیم ما قبل از هر کاری ابعاد و اندازه فضای مورد نظر را با دقت بیشتر بررسی و محاسبات اولیه خود را انجام می دهد، سپس در کارگاه خود و متناسب با ابعاد به دست آمده قطعات سقف متحرک را طراحی و تولید می کند، سپس قطعات آماده شده به محل مورد نظر انتقال داده و مونتاژ می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *