قیمت سقف متحرک

قیمت سقف متحرک


 سقف های متحرک شیشه ای را بهتر بشناسیم

سقف متحرک شیشه ای را می توان یک راه حل ایده آل برای پوشاندن سقف استخر آب، رستوران ها، فضای نشیمن خانه، تراس ها و هر جای که نیاز به دید مناسب، تهویه هوای مناسب و نیر ورود نور کافی دارد، دانست.

این نوع از سقف ها به واسطه موتورهای الکتریکی مخصوص قادر به باز و بسته کردن سقف در جهات مختلف هستند. معمولا سازندگان برای راحتی افراد و کنترل مناسب آنها از یک ریموت کنترل از راه دور استفاده می کنند تا از هر جایی بتوان آن را کنترل نمود.

سقف متحرک شیشه ای را می توان در طرح ها، رنگ ها، مواد و ویژگی های اختیاری مختلف تولید کرد، این نوع از پوشش ها پناهگاه قابل اعتماد در برابر باران را فراهم می کنند.

با این وجود اگر عناصر شیشه ای متحرک اضافه کنید، به یک خانه شیشه ای کاملا زیبا و مقاوم تبدیل می شود که شما را در برابر انواع باد و هوا محافظت می کند. سقف های متحرک شیشه ای دقیقاً به گونه ای طراحی شده اند که در کمال هماهنگی با یکدیگر، تا کوچکترین جزئیات کار می کنند.

معمولا بیشترین استفاده از سقف متحرک شیشه ای مربوط به کاربری های همچون استخر آب است. حل در ادامه به چند خصوصیات مهم سقف های متحرک شیشه ای اشاره خواهیم کرد تا بیشتر با آن آشنا شوید.

خصوصیات مهم سقف متحرک استخر سرپوشیده

۱- سقف متحرک شیشه ای استخر سرپوشیده در آب و هوای سرد، از ارزش عایق بندی بالایی برخوردار هستید و به شما در صرفه جویی در هزینه های انرژی کمک می کند. در حالی که از نور گرم خورشید استفاده می کنید، باد و برف سرد را نیز به بهترین حالت کنترل می کنید.

سقف متحرک شیشه ای

با عایق بندی مناسب سقف متحرک شیشه ای استخر سرپوشیده، هزینه یک استخر گرم شده به شدت کاهش می یابد. اگر استخر شما گرم نشده است، سقف شیشه ای متحرک به گرم شدن استخر توسط نور طبیعی خورشید کمک می کند.

با استفاده از یک سقف شیشه ای متحرک مناسب به جای سقف استخر معمولی، ارزش اموال خود را افزایش می دهید و محوطه استخر را به همان اندازه بقیه ساختمان خود خیره کننده نگه می دارید.

۲- در آب و هوای گرم، از خود و نیز مشتریان خود در برابر اشعه ماورا بنفش خطرناک، باران شدید محافظت می کنید و می توانید هوای گرم اضافی را با باز کردن سقف متحرک شیشه ای استخر سرپوشیده تهویه کنید.

در هر دو حالت می توانید از نور طبیعی خورشید و طراحی لوکسی که سقف شیشه ای متحرک  ارائه می دهد لذت ببرید.

قیمت سقف متحرک شیشه ای

سقف متحرک استخر قیمت های متفاوتی دارد و عوامل زیادی بر روی آن تاثیر می گذارد، به عنوان مثال میزان مساحت مورد نظر برای ایجاد سقف متحرک، نوع مواد به کار رفته برای ساخت سقف، نوع موتور و امکانات آن برای کنترل از راه دور، علاوه بر این سیستم های خودکار و سنسورهای موجود در آن.

همگی تاثیر جدی بر قیمت چنین سقف هایی می گذارد و بهتر است هنگام خرید و یا بستن قرارداد با شرکت های سازنده به این موضوع توجه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *