اپراتور درب شیشه ای

اپراتور درب شیشه ای


 فروش اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای

درب اتوماتیک شیشه ای تقریبا از اواخر دهه ۱۹۵۰ رایج شده اند. امروزه بیش از دو میلیون درب اتوماتیک در ژاپن استفاده می شود.

درب های اتوماتیک شیشه مزیت های فراوانی به همراه دارند که مهمترین آن، ایجاد راحتی برای استفاده کنندگان است، علاوه بر این آنها امنیت، بهداشت و صرفه جویی در انرژی را نیز به دنبال دارند. چنین محصولاتی از قطعات مختلف و متفاوت تشکیل شده اند،  که اصلی ترین بخش آن اپراتور است.

سیستم درب اتوماتیک شیشه ای از اتصالات کشویی خاصی پشتیبانی می کند که باعث می شود به طور خودکار درب در دو جهت حرکت کند. این نوع سیستم ها که به آن اپراتور گفته می شود از اجزای مختلفی تشکیل شده اند:

دستگاه فعال سازی:

این قسمت از درب یک ردیاب است که معمولا دستور باز شدن درب را ثبت می کند و یک فرمان به واحد کنترل درایو صادر می کند.

ردیاب های دستی مختلفی در بازار وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد، از جمله پد لمسی، کنترل از راه دور، دکمه ها و سوئیچ ها و ردیاب های اتوماتیک مانند ردیاب های حرکتی، سنسورها، موانع فوتوالکتریک و موانع دیجیتالی وجود دارد. به دلایل راحتی، انواع مختلفی از آنها بر روی درب اتوماتیک شیشه ای نصب می شوند.

واحد کنترل:

این مغز سیستم است که معمولاً شامل سوئیچ های تایمر، تنظیمات سرعت باز کردن، زاویه ها و زمان باز نگه داشتن را بر عهده دارد.

درایو:

درایو درب معمولا از نیروی موتور استفاده می کند تا بتواند درب را باز کند. این قسمت از درب معمولا درب را باز و سپس دوباره آن را می بندد.

نوارهای حسگر:

نوارهای سنسور (ردیاب های حضور) نیز از مهمترین بخش درب های اتوماتیک هستند که مسیر لنگه های درب و همچنین لبه های بسته درب را کنترل می کند. وقتی تهدیدی برای باز و بسته شدن درب وجود داشته باشد و مانع از عملکرد آن شود، آنها بلافاصله حرکت درب را متوقف می کنند.

برای خرید بهترین نوع درب اتوماتیک شیشه ای می توانید به مراکز فروش موجود در سراسر کشور مراجعه کنید. تا این محصول را با قیمت ارزان و مقرون به صرفه خریداری کنید.

فروش عمده اپراتور درب شیشه ای

فروش عمده اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای برای ارگان های دولتی و نیز شرکت های بزرگ مناسب است. زیرا درب های اتوماتیک از قیمت گران تری برخوردار هستند بنابراین خرید این نوع از درب های برای فضاهای کوچکتر مقرون به صرفه نخواد بود.

برای خرید عمده اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای بهتر است با کارشناسان ما تماس بگیرید. مجموعه ما برای خرید عمده این محصول تخفیفات بسیار خوبی را در نظر گرفته است و شما با مراجعه به این مرکز خواهید توانست از این تخفیفات بهره مند شوید.

لیست قیمت اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک

برای دریافت لیست قیمت اپراتور درب اتوماتیک شیشه ای به صورت حضوری و یا اینترنتی می توانید به مجموعه ما مراجعه کنید، کارشناسان ما به صورت روزانه آماده ارائه لیست قیمت این محصول هستند، شما می توانید ضمن دریافت لیست قیمت از مشاوره رایگان این مجموعه نیز بهره مند شوید.

ما از معتبرترین مراکز فروش اپراتور درب شیشه ای اتوماتیک در کشور هستیم که از تجربه درخشان و نیز نیروی کار حرفه ای برخورداریم. شما می توانید بهترین و با کیفیت ترین درب اتوماتیک را با حداقل قیمت از ما خریداری کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *