قیمت درب اتوماتیک

قیمت درب اتوماتیک


خرید عمده درب اتوماتیک

درب اتوماتیک به طور خودکار باز می شود و سپس دوباره بسته می شود. چنین درب هایی در و مراکز فروش اتومبیل، فروشگاه های زنجیره ای، هتل ها و نیز در دفاتر عمومی و بیمارستان ها، این درها به عنوان ورودی های دعوت کننده و قابل دسترسی عمل می کنند. همچنین می توان آنها را با هزینه معقول مقاوم سازی نمود.

از آنجا که خرید درب اتوماتیک یک سرمایه گذاری طولانی مدت است، هنگام خرید باید به برخی از ویژگی های مهم آن توجه کنید. خواه درب کشویی اتوماتیک برای مراکز تجاری باشد، یا درب پارکینگ یا درب مراکز درمانی. مهم است که قبل از نصب موارد زیر را در نظر بگیرید.

۱- مصرف برق درب اتوماتیک

اکثر درب های اتوماتیک معاصر شامل یک موتور DC با ولتاژ پایین هستند. با این حال، مقدار توان مصرف شده در هنگام کار کردن درب نتیجه کمی دارد زیرا موتور فقط برای پانزده ثانیه برای کار کردن درب برق مصرف می کند.

اپراتورهای دارای ترانسفورماتور با انرژی پایین به دلیل بهبود کارایی ترانسفورماتور، صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های عملیاتی ایجاد می کنند. استفاده از آن می تواند صرفه جویی قابل توجهی در طول عمر اپراتور داشته باشد.

۲- قدرت موتور درب اتوماتیک

سعی کنید موتوری را انتخاب کنید که بتواند وزنی معادل متر از نیروی مورد نیاز برای حرکت درب را داشته باشد تا موتور در محدوده ظرفیت خود به طور مداوم کار نکند. بسیار مهم است که درب اتوماتیک به درستی متعادل باشد.

۳- شروع نرم و توقف نرم

این ایده به منظور کاهش فشار بر روی درب و درایو دستگاه است. موتورهای استارت نرم و توقف نرم به ویژه در درب های سنگین بسیار مفید هستند، شما می توانید با انتخاب مناسب آنها،  عمر درب ها را افزایش دهید.

۴- ایمنی

بدیهی است که ایمنی بسیار نگران کننده است، درب اتوماتیک یک وسیله سنگین بزرگ است و شما می خواهید در صورت ممنوع بودن استفاده از درب، دیگر درب کار نکند و متوقف شود. این امر ضمن صرفه جویی در هزینه و زمان نصب، بالاترین سطح ممکن ایمنی را برای افراد و حیوانات خانگی تضمین می کند.

۵- دکمه فشار دیواری

برای مراقبت از خرابی های احتمالی، یک دکمه دیواری به احتمال زیاد به اندازه کنترل از راه دور استفاده خواهد شد. لازم است بررسی کنید که یک دکمه فشاری با کیفیت بالا نیز در آن گنجانده شده باشد، سوئیچ کنترل دیواری معمولا بدون هیچ گونه هزینه اضافی نصب می شوند.

خرید ارزان قیمت درب اتوماتیک

درب اتوماتیک سال ها خدمات بدون دردسر را به شما ارائه می دهد، اما این عامل به کیفیت ساخت و طراحی محصول بستگی دارد. هر اندازه کیفیت محصول خریداری شده بیشتر باشد، قطعا عمر زیادی خواهد داشت و کمتر به تعمیر و نگهداری نیاز خواهد داشت.

خرید درب اتوماتیک

برای خرید این نوع از درب های اتوماتیک بهتر است به مراکز معتبر و دارای گارانتی مراجعه کنید تا ضمن خرید محصول با کیفیت از تخفیفات آنها نیز استفاده کنید.

شما می توانید بدون مراجعه حضوری و به راحتی از خانه خود مدل های موجود را به واسطه اینترنت بررسی کنید و بعد از اطمینان از معتبر بودن فروشنده و نیز کیفیت دستگاه خرید خود را انجام دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *