موتور کرکره توبلار صنعتی

موتور کرکره توبلار صنعتی


موتور کرکره توبلار صنعتی

موتور کرکره توبلار صنعتی از قدرتمندترین و پیشرفته ترین موتورهای کرکره در بازار است که به شکل استوانه طراحی و تولید می شود. این نوع موتور در درون یک محور چرخنده  فلزی قرار داده می شود تا عمل باز و بسته کردن کرکره را انجام دهد. ظاهر آن شبیه به یک لوله فلزی است.

علاوه بر نصب بر روی کرکره می توان از موتور کرکره توبلار برای باز و بسته کردن درب هایی با وزن  مشخص نیز استفاده کرد. اما باید به این موضوع توجه کنید که نصب آنها بر روی کرکره و یا درب نیاز به مهارت و تخصص دارد و افراد عادی بهتر است از انجام آن پرهیز کنند.

 موتور کرکره

موتور کرکره توبلار قابلیت تحمل وزن ۵۰۰ کیلوگرم را نیز دارند البته بهتر است قبل از خرید آن از وزن درب پارکینگ، درب ساختمان های تجاری ، آموزش و … مطلع شوید و بعد اقدام به خرید موتور مورد نظر کنید. از نظر قیمت نیز موتور های کرکره توبولار برقی نسبت به برندهای دیگر ارزان و مقرون به صرفه هستند.

موتور کرکره برقی صنعتی توبلار محاسن بسیار زیادی را شامل می شود، که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از نظر حجم ظاهری بسیار کوچک و جمع و جور هستند، دلیل این امر به خاطر رول شدن آنها است،که فضای بسیار کمی را درون محفظه آن اشغال می کند.
  • هنگامی که برق ساختمان قطع باشد می توان از سیستم خلاص کن دستی آن استفاده کرد
  • از نظر توان و قدرت موتورهای توبلار، رنج های مختلفی در بازار دارند
  • قیمت چنین موتورهایی نسبت به موتورهای سنترال مقرون به صرفه تر است
  • در هنگام قطع برق به سیستم خلاص کن دستی مجهز می باشند

تیغه کرکره برقی صنعتی

همانطوری که گفته شد موتور کرکره برقی صنعتی توبلار در رنج های مختلفی تولید می شود، از موتورهای ۸۰Nm گرفته تا ۳۰۰Nm که هر کدام از آنها با هدف خاصی ساخته شده اند.  Nm (نیوتون متر) واحد سنجش نیروی موتورهای کرکره ای است. معمولا چنین موتورهایی بر اساس وزن تیغه های کرکره تقسیم می گردند.

موتور درب کرکره ای

کرکره باید به منظور محافظت در برابر آب و هوا و ورود ناخواسته افراد بیگانه به خانه مقاوم باشد. کرکره های موتوری برقی می توانند هم به این اهداف کمک کنند و هم باعث صرفه جویی در فضا شوند. مکانیسم عملکرد آنها به گونه ای است که فضای کمتری را اشغال می کنند و بهترین عملکرد را دارند.

تیغه کرکره برقی صنعتی را می توان در طرح ها و اشکال مختلف، همچون اکسترود، فوم دار، صنعتی، قوس دار، تخت شفاف، رول گیتر و…  تهیه کرد. ابعاد و اندازه آنها متفاوت بوده و از نظر رنگ بندی نیز تنوع زیادی دارند. شما می توانید متناسب با نمای ساختمان خود از آنها استفاده کنید تا زیبایی نمای ساختمان شما دوچندان شود.

خرید موتور کرکره برقی توبولار

علاوه بر توجه به موارد فنی و کیفیت موتور کرکره برقی توبولار هنگام خرید، باید باید به تیغه کرکره برقی صنعتی نیز توجه کنید، برای این که آنها از نظر جنس در مدل های آلومینیوم، پلی کربنات، گالوانیزه و فولاد تولید می شوند و بسته به بودجه و شرایط شما دارد که چه مدل از آن را انتخاب کنید.

برای انتخاب و خرید تیغه های موتور کرکره نه تنها  باید به جنس و نوع تیغه توجه کرد بلکه می بایست ابعاد و وزن کلی را با توان موتور مورد سنجش قرار دارد تا فشار زیادی به موتور وارد نشود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *