فروش درب اتوماتیک

فروش درب اتوماتیک


درب اتوماتیک دارای انواع مختلفی است و هر یک برای کابرد در اماکنی خاص طراحی و تولید شده‌اند و به فروش می‌رسند. از جمله انواع مختلف درب‌های اتوماتیک می‌توان به درب اتوماتیک لولایی، درب اتوماتیک کرکره برقی، درب اتوماتیک کشویی یا جک ریلی، درب‌های پارکینگی منازل، درب‌های شیشه ای یا اتوبوسی و.. اشاره کرد.

انواع درب‌های اتوماتیک

. هر یک از انواع این درب‌های اتوماتیک دارای ویژگی‌های خاصی هستند که آن‌ها را برای کاربرد در محیطی خاص مناسب می‌گرداند.

درب اتوماتیک لولایی

این نوع از درب اتوماتیک، به صورت‌های مختلف تک لنگه و دو لنگه تولید می‌شود، به فروش می‌رسد و مورد استفاده افراد، قرار می‌گیرد. مکانیسم عملکرد این نوع از درب‌های برقی به این شیوه است که لنگه یا لنگه‌های به کار رفته در تولید این نوع درب، حول یک لولا حرکتی افقی ایجاد می‌کنند و به باز و بسته شدن درب برقی مدد می‌رسانند.

درب اتوماتیک کرکره برقی

نحوه عملکرد این نوع از درب‌های اتوماتیک به گونه‌ای است که این درب‌ها به صورت عمودی و با ریموت از راه دور حرکت می‌کنند و باز و بسته می‌شوند. درب اتوماتیک کرکره برقی از میان سایر انواع درب‌های اتوماتیک فروش زیادتری نیز دارند.

یکی از عواملی که باعث فروش بیشتر این نوع درب اتوماتیک شده است قابل شستشو بودن درب اتوماتیک کرکره برقی است. بنابراین این نوع از درب‌های اتوماتیک را می‌توان شستشو داد  بدون اینکه به قسمت‌های الکترونیکی به کار رفته در ساخت و تولید درب برقی، آسیبی وارد شود.

درب اتوماتیک کشویی

این نوع از درب‌های اتوماتیک به صورت یک تکه‌ای به فروش می‌رسند. مکانیسم عملکرد درب اتوماتیک کشویی بسیار ساده است. درب اتوماتیک کشویی بر روی ریلی در پایین درب می‌لغزد و به چپ و راست حرکت می‌کند. همین عملکرد ساده باعث می‌شود تا درب اتوماتیک کشویی، باز و بسته ‌شود.

درب‌های اتوماتیک پارکینگی منازل

این درب‌ها که مناسب کاربرد در اماکن مختلف و از جمله پارکینگ منازل هستند، خود شامل انواع مختلفی‌اند و به صورت درب‌های اتوماتیک کشویی، درب اتوماتیک دولنگه، درب اتوماتیک زیر سطحی، درب اتوماتیک زیر سقفی، کرکره اتوماتیک و…به فروش می‌رسند.

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای یا اتوبوسی

درب‌های اتوماتیک شیشه‌ای نیز نوع دیگری از درب‌های اتوماتیک هستند که به آن‌ها درب‌های اتوماتیک اتوبوسی نیز گفته می‌شود. درب‌های اتوماتیک اتوبوسی، خود به چند دسته تقسیم می‌شود. این نوع از درب‌های اتوماتیک از جمله پرکاربردترین درب‌های اتوماتیک در ایران است که فروش بسیاری هم دارد.

کاربرد وسیع درب‌های اتوماتیک، فروش همکاری درب اتوماتیک

امروزه با توجه به کاربردهای وسیع انواع مختلف درب‌های اتوماتیک در اماکن مختلف و هم‌چنین میزان بالای امنیت درب‌های اتوماتیک و کاهش مصرف انرژی با استفاده از این درب‌ها، طرفداران زیادی نیز برای انواع مختلف درب‌های اتوماتیک وجود دارد. همین عامل باعث شده تا فروشندگان و تولیدکنندگان درب‌های اتوماتیک فروش زیادی را تجربه کنند.

درب اتوماتیک کجا استفاده می‌شود؟

در حقیقت درب‌های اتوماتیک در اماکن خاص از جمله مراکز نظامی و یا آزمایشگاه‌های مختلف و اماکنی که نیازمند امنیت بسیار بالا هستند بسیار کاربرد دارد.

هم‌چنین این نوع از درب‌ها را می‌توان در مراکزی که میزان مصرف انرژی آن‌ها اهمیت دارد و تردد یا میزان رفت و آمد در آن‌ها بسیار زیاد است مانند هتل‌ها، مراکز خرید و فروشگاه‌ها و.. مورد استفاده قرار داد.

در امکان بهداشتی مانند آزمایشگاه‌های ویژه نیز از این نوع درب‌های اتوماتیک به وفور استفاده می‌شود و درب‌های زیادی جهت استفاده در این اماکن به فروش می‌رسند.

در پارکینگ منازل، درب‌های بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و بانک‌ها و مراکز ادرای نیز از انواع مختلف درب‌های اتوماتیک استفاده می‌شود. به طور کلی افزایش سرعت کار و جایگزینی مناسب درب اتوماتیک به جای درب‌های دستی موجب شده تا فروش بیشتری را در سال‌های اخیر برای تولید کنندگان و شرکت‌های درب‌های اتوماتیک به ارمغان آورد.

فروش درب اتوماتیک می‌تواند یک سرمایه گذاری پر سود نیز باشد. بسیاری از تولید کنندگان و شرکت‌های سازنده درب‌های اتوماتیک در این زمینه و در زمینه فروش این نوع از درب‌ها به فروش همکاری درب‌های اتوماتیک اقدام می‌کنند که این باعث می‌شود تا هزینه خرید این درب‌ها برای خریدار، بسیار کم‌تر از نوع خرید تکی آن‌ها باشد.

فروش عمده درب اتوماتیک نیز روشی است که با استفاده از آن هم می‌توان به خرید درب اتوماتیک در انواع مختلف با قیمت‌هایی بسیار پایین‌تر دست زد و هم به احداث یک شبکه فروش در ناحیه و منطقه تحت سکونت خود اقدام نمود و هم به ایجاد اشتغال برای تعدادی از افراد جویای کار کمک کرد و هم به گسترش شعب درب‌های اتوماتیک در سطح کشور مدد رساند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *