قیمت کرکره برقی

قیمت کرکره برقی


 نحوه انتخاب و خرید کرکره برقی

کرکره برقی یک محصول کاملاً قابل تنظیم است، بنابراین تعدادی از ملاحظات وجود دارد که باید هنگام انتخاب و خرید آنها را در نظر بگیرید و با نصب کننده خود در مورد آن صحبت کنید. این موارد عبارت است از:

۱- اندازه کرکره برقی

برای برآورد هزینه و نیز میزان قدرت موتور، ما به برخی از اندازه گیری های تقریبی نیاز خواهیم داشت. ارتفاع و عرض دهانه درب پارکینگ باید برای ارائه برآورد کافی باشد. معمولا موتورهای کرکره در ظرفیت های مختلف تولید می شوند، به همین دلیل برای این که در محاسبات خود دچار اشتباه نشوید حتما با یک فروشنده معتبر و متخصص در این زمینه صحبت کنید.

۲- سطح امنیت کرکره برقی

کرکره های برقی سطح امنیتی متفاوتی را ارائه می دهد، محصولات موجود در بازار فروش از امنیت متوسط تا بسیار بالا را پوشش می دهند و بستگی به بودجه شما دارد که کدام نوع از آن را انتخاب کنید.

احتمالاً شما می دانید که باید به دنبال یک بازدارنده مقرون به صرفه در یک منطقه کم خطر یا یک کرکره با حداکثر امنیت را برای مناطق پر خطر انتخاب کنید. مهم است که بدانید به دنبال چه سطح امنیتی هستید.

۳- ظاهری زیبا و امکان ایجاد تهویه

زیبایی کرکره برقی اغلب مورد توجه بخش های تجاری و خرده فروشی است، در حالی که یک طراحی زیبا  با امکان ایجاد تهویه می تواند به کارفرمایان پروژه در تأمین نیازهای تهویه ساختمان کمک کند.

برخی از کرکره های در طیف وسیعی از رنگ های استاندارد ارائه می شوند، و شما می توانید از این ویژگی استفاده کرده و کرکره را با نمای خود تطبیق دهید.

۴- عملکرد و کنترل ها

معمولا کرکره برقی از یک سیستم خلاص کن دستی بهره می برند. اگر منبع تغذیه آنها، قطع و یا خراب باشد، سیستم خلاص کن دستی مناسب ترین حالت خواهد بود و افراد می توانند به راحتی با این حالت کرکره را باز و بسته کنند.

برای کنترل راحت این نوع از کرکره ها معمولا از ریموت های کنترل از راه دور استفاده کرد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت کرکره برقی

موتور و تیغه کرکره دو عامل مهمی هستند که در قیمت کرکره برقی تاثیر می گذارند. این نوع از اجزای کرکره در مدل های مختلف تولید می شوند و هر کدام از آنها از مزیت و معایب خاص خود را دارند. به عنوان مثال موتور فونیکس نسبت به دیگر موتورها از کیفیت خوبی برخوردار است و قیمت آن نیز کمی گرانتر از بقیه موتورها است.

به هر حال هر اندازه کیفیت و امکانات کرکره بیشتر باشد قیمت آن نیز افزایش خواهد یافت. برای این که بتوانید این محصول را با ضمانت معتبر و قیمت ارزان خریداری کنید بهتر است به مراکز خرید کرکره برقی پارکینگ مراجعه کنید.

شما می توانید انواع مختلفی از برندها را در این مراکز ببینید، آنها را از نظر کیفیت و قیمت با یکدیگر مقایسه کنید، از ویژگی های هر کدام آگاه شوید تا بهترین نوع کرکره برقی را برای فضای مسکونی، اداری، تجاری خود انتخاب کنید. ما در این مجموعه آماده ارائه مشاوره رایگان به مشتریان هستیم، برای این کار می توانید با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *